מעצבים בתל אביב

אחד הדברים שלא ניתן לפספס כמסתובבים בשדרות תל אביב אלו חנויות המעצבים הרבות השוטפות את העיר. ניתן לראות מגוון פריטים החל מתיקים, נעליים, חולצות, מכנסיים, כובעים עד לשמלות כלה, חליפות חתן ועוד. הבחירה של המעצבים בתל אביב די ברורה: המצב הסוציואקונומי של הגרים בעיר וגם התיירים השוטפים אותה מידי שנה מאפשר למכור מוצרים בטווח מחירים גבוה עד גבוה מאוד ולהניב רווחים נאים מכל מכירה.

בתוך כל חנות מעצב לרוב ישנה מוכרת הנראית טוב לגילה בין אם צעירה או מבוגרת. ככל הנראה הן נבחרות מראש ככאלה, כדי לשפר את יכולת המחירה וסגירת עסקאות עם לקוחות פוטנציאליים. אף חנות המשלמת שכירות גבוהה אינה יכולה להרשות לעצמה להסתפק במוכר ממוצע. במיוחד בעידן כיום שבו ישנה תחרות קשה של המעצבים עם חנויות המסחר באינטרנט הגוזלות את הפרנסה כחול לבן (מלבד פרנסתם של עובדי דואר ישראל). חנות מקוונת בסין עם מוצר זהה למוצר הנמכר בחנות בצפון תל אביב שצריכה להעסיק מוכרים, לשלם על הוצאות כגון שכירות, מיסים ועוד אינה יכולה להתחרות עם מחירים של מפעל בסין שמעסיק כוח עבודה זול מאוד במפעלים מתקדמים שהתפתחו בשנים האחרונות עד לכדי שהם אפילו יותר טובים ממפעלים במדינות המערב.

על  מנת להתמודד עם התופעה כמו גופים פרו ישראליים התומכים ברכישה של מוצרים כחול-לבן. יחד עם הנסיונות התמודדות לצרכן הישראלי כואב להוציא כסף רב ובצדק. הרי היה יכול להשתמש בכסף זה לצרכים נוספים: חוג לילדים, החזרת המשכנתא ועוד.מה גם בקנייה מקוונת אינו צריך לצאת מהבית במיוחד.

היתרון בחנות מעצבים בתל אביב היא האפשרות להגיע לקהל שאינו רוכש בצורה מקוונת ובעל נטיות רכישה אימפולסיביות בכרטיס אשראי. כאשר צדו את עיניו תיק של guchi ומוכרת יפה שיודעת לעשות את עבודתה הסיכויים שהתיק הזה לא יימכר שואפים לאפס. אך לצערנו אנשים אלו מתמעטים משנה לשנה עד שבעלי עסקים רבים המבינים את הפוטנציאל העסקי ברשת עוברים גם הם לשם ומשתפים פעולה עם מפעלי ענק בסין ובכך מגיעים לקהלים רחבים יותר,מה שלא יכלו לעשות בחנות 4 על 4 בתל אביב